Klantenservice

Verzenden & bezorgen
1. Wij bieden onze klanten snel en gelukkig commercieel transport. Internationale luchtvaartmaatschappij EMS International Express, DHL, TNT. De levertijd is afhankelijk van de bestemming. Bevestig uw verzendadres voordat u betaalt. Het is het beste om het telefoonnummer achter te laten voor contact. Terug Voer een geldig e-mailadres in en controleer na aankoop uw bijgewerkte informatie.
2. artikelen worden meestal binnen 3 dagen na verificatie van de betaling verzonden (za, zo en de meeste feestdagen uitgezonderd).
3. Zodra we het pakket hebben ontvangen, sturen we u het trackingnummer zodra het beschikbaar is. Het verzendtijdpakket duurt meestal 7 tot 14 dagen, afhankelijk van de bestemming, vakanties en factoren waarop Swiss Post geen invloed heeft. Als er wat vertraging is, wees dan geduldiger.
Retour beleid
Retourneren of ruilen is toegestaan mits de klant het product binnen 30 dagen na ontvangst heeft gekocht via de website. Neem contact met ons op als u wilt retourneren of ruilen. Alle pakketten moeten worden verzonden als afleveradres, American Confirmation Mail, UPS of Federal Express. Over een traceerbare methode We zijn niet verantwoordelijk voor pakketten die verloren zijn gegaan tijdens het transport. Na ontvangst van de retourzending kan het tot 5 werkdagen duren voordat de retourzending of omruiling is voltooid.
Order
Controleer na bestelling uw e-mailadres voor bevestiging. De e-mail met de orderbevestiging wordt naar u verzonden. Het duurt 7-9 werkdagen voordat u bij uw deur aankomt. Bovendien hebben we twee dagen voor verwerking en levering. Binnen 24-48 uur sturen we u een trackingnummer wanneer u uw bestelling ontvangt.
Bestelling annuleren
Een annulering moet worden aangevraagd voordat de bestelling wordt verzonden. Omdat we alle bestellingen binnen 6-8 uur na bestelling onmiddellijk behandelen, kunnen we niet altijd annuleren na bestelling. Ik hoop dat je dit belangrijke punt begrijpt. Zodra de bestelling is verzonden, wordt deze behandeld als een annuleringsverzoek volgens het retourbeleid. Als u de bestelling annuleert voor verzending, betalen wij een aanbetaling. Met een percentage van 15% hoop je dat je dit belangrijke punt begrijpt.
Restitutiebeleid
1. We staan alleen een volledige terugbetaling toe voor artikelen die door ons zijn veroorzaakt.
2. Als het retourpakket niet alle geleverde accessoires en reserveonderdelen bevat, worden de kosten van de accessoires en onderdelen in mindering gebracht op de totale prijs van het product en kan slechts een gedeeltelijke terugbetaling worden gegarandeerd.
3. Als de grootte, kleur of terugbetaling om welke reden dan ook kleiner is dan de reden "Verschil", worden de verzendkosten in mindering gebracht op de totale productprijs.